Conversie Optimalisatie Herkenbaarheid, usability en conversie

Geschreven op 14 Jun , 2013 | Door Wouter Blom

0

Conversie Advies:
Sluit aan bij de verwachting van de bezoeker door te nemen wat hij al kent. En dit te gebruiken.

Dus bedrijven die nog niet heel veel weten over hun bezoekers en hun potentiele klanten kunnen maar het beste zorgen dat ze aansluiten bij de norm.
De herkenbaarheid van wat je laat zien en probeert te verkopen is in hoge mate van belang om te zorgen dat je verkoopt. Verkoop je bedrukte relatiegeschenken? Geef dan de optie om de relatiegeschenken op de website te laten bedrukken…

Dat het werkt zoals andere websites werken – usability – is in hoge mate van belang om te zorgen dat mensen wat zullen kopen


Over de schrijver

Wouter Blom Online/SEO/SEA/business/strategie Consultant – Eigenaar Stramark - Focus op Resultaat Online voor grote en kleine merken | Google Premier Partner | GTD, SEM, SEA, SEO, Adwords, Facebook, Linkedin,Twitter, Display, Remarketing & More.



Terug naar boven ↑

Shares