Het recht op de bescherming van privacy is vastgelegd in de Nederlandse Grondwet en het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. Stramark B.V. en haar medewerkers zijn toegewijd om te zorgen dat de privacy van haar klanten en de klanten van haar klanten worden beschermd tegen ongewenste en onverwachte gevolgen.

De Europese en Nederlandse wetgever helpt hierbij. Ze heeft wetgeving welke voor een groot deel bepalen hoe verschillende organisaties die samenwerken hier mee moeten omgaan. Die wetgeving is de AVG (en GDPR in Europese context).

Stramark B.V. Kvk: 34324418 gevestigd op de Zekeringstraat 21a, 1014 BM Amsterdam 

Om hieraan te voldoen hebben we een Privacy Statement, Algemene Voorwaarden en sluiten we verwerkersovereenkomsten met klanten. Verder werken we veel met tools, technieken en bedrijven welke zelf duidelijk zijn over hoe ze met privacy omgaan en die werken conform de GDPR wetgeving. Met deze leveranciers/verwerkers tekenen we de juiste overeenkomsten. Stramark is altijd de verwerker voor de klant. De klant is de verantwoordelijke. We streven ernaar om bezoekers van de website geanonimiseerd te tracken. Dit geanonimiseerd tracken is buitengewoon belangrijk om te achterhalen hoe websites aan haar online marketing doelstellingen voldoen. Ook de marketing die we doen voor onszelf en voor onze klanten gaan op basis van geanonimiseerde audiences. Pas als de klant zijn gegevens achterlaat voor een specifiek doel gebruiken we die gegevens, en alleen waarvoor die bedoeld is. Uiteraard heeft u recht op inzage en recht om uw gegevens te verwijderen. Vragen over uw gegevens kunt u richten aan onze Functionaris gegevensbescherming (FG) op contact@stramark.nl.

Belangrijke (privacy gevoelige) tools waar we vaak mee werken:
en de uitleg hoe ze de privacy regelen

Eisen aan klanten:

  • Website is uitgevoerd in HTTPS;
  • Gebruikers hebben eigen inlog;
  • Websites zijn up-to-date m.b.t. patches. Hiervoor is een afspraak met de webbouwer;
  • Wachtwoorden worden niet per mail verstuurd;
  • Klanten hebben een Informatie Beveiligings Beleid conform AVG/GDPR;
  • Klanten zijn de verantwoordelijke. Stramark is de verwerker.

Eisen aan onze infrastructuur

  • We hebben een eigen router, met eigen netwerk;
  • Alle computers hebben dezelfde Windows versie en zijn up-to-date;
  • Wachtwoorden zitten in Lastpass. Niet in de browser, mails, Excel of automatisch in cookies;
  • Gebruikers hebben eigen wachtwoorden voor gevoelige diensten;
  • Wachtwoorden zijn lang, met verschillende tekens;
  • Windows Defender is geactiveerd en up-to-date;
  • Google Chrome heeft de veiligheids settings aan staan, en is up-to-date;
  • Beeldschermen gaan automatisch naar inlogscherm;
  • De Stramark website wordt minstens maandelijks bijgewerkt/gepatched door de webbouwer;
  • Kasten die op slot moeten, zijn op slot.

Onze eigen website:

Stramark maakt o.a. gebruik van Google Analytics cookies, heatmaps en remarketing om haar website continu te verbeteren. Data in Google analytics bewaren we 38 maanden om verschillende jaren goed met elkaar te kunnen vergelijken. Dit is geaggregeerde geanonimiseerde data. We herleiden dit niet terug tot individuele gebruikers. De website is uitgevoerd met een SSL certificaat (HTTPS) waardoor de communicatie tussen de server en de gebruiker niet gemonitord kan worden door derden. We verkopen onze data niet aan derden (voor geld). We gebruiken de gegevens alleen om de website beter te maken en de bezoekers en onze klanten nog beter te helpen. Periodiek kijken we naar de cookie scan (zie onderaan de pagina) en de instellingen van Tag Manager en de overige tools welke mogelijk gebruikersinformatie zouden kunnen bevatten.

Persoonsgegevens van onze leads en klanten

Mensen die contact opnemen met Stramark laten vaak hun gegevens achter:

  • Voornaam;
  • Achternaam;
  • Functie;
  • Zakelijk nummer;
  • 06-nummer;
  • Zakelijke adresgegevens;
  • E-mailadres waarmee de klant communiceert;
  • Verzoek van de klant aan ons. (meer bedrijfsgegevens, dan persoonlijke gegevens).

Trajecten van prospects en klanten lopen soms een paar dagen. Soms duurt het jaren voordat een klant of prospect definitief geen contact meer opneemt. De meeste informatie die we hebben is eenvoudig te vinden op LinkedIn en de website van dergelijke klanten. Het persoonsgegeven welke als kritisch wordt bestempeld is het 06 nummer en het email adres. Verder kan het zijn dat de inhoud van de email kritisch is. We verwerken nooit klantgegevens voor een ander doel dan is bedoeld door of voor de klant. We houden een verwerkingsregister bij (intern document)

Van de eindklanten: (klant van onze klanten)

Dit is uiteraard afhankelijk van wat onze klant wil weten van de eindklant. Meestal hoeven we hier niet veel te weten om ons werk te doen, we hebben ook meestal geen inzicht in wat de klant communiceert met de eindklant. In sommige gevallen zien we wel het eerste contact of aanschaf. Dit proberen we dan altijd te beperken tot onderstaande:

  • Voornaam;
  • Achternaam;
  • Zakelijk nummer;
  • 06-nummer;
  • Zakelijke adresgegevens;
  • Bezorgadresgegevens;
  • E-mailadres waarmee de klant communiceert;
  • Informatie die per mail wordt gedeeld;
  • Website Bezoek informatie ( de pagina waarop de eindklant zijn gegevens heeft achtergelaten);
  • Soms betaalgegevens, maar dit wordt meestal door de betaalprovider verwerkt.

Na de start van iedere samenwerking kijken we zo snel mogelijk of het technisch mogelijk is om deze data af te schermen.

Privacy Policy Stramark B.V.

20190913-Privacy-Statement-Stramark-B.V.

Algemene voorwaarden Stramark B.V.

20190913-Algemene-Voorwaarden-Stramark-B.V.

Cookie Settings

Top resources

Online marketing plan

Waardevolle eerste stappen >

Internet Marketing Model

48 termen uitgelegd >

SERP optimaliseren

Google Snippet Optimizer >

Gratis advies in je mailbox

Website Analyse
Google Ads Scan
Keyword Analyse
SEO Check
Offerte aanvragen

Top Blogitems:
Must have: marketingstrategie en budget
15 pagina’s voor iedere bedrijfswebsite
HTTP 301 vs 302
Online Marketing Plan in 5 stappen
Funnel instellen met Google Analytics
Social post preview bekijken?
ROI en ROAS: wat is het verschil?
11 Prijspsychologie tactieken
Google grapjes in een overzicht
Wat moet je weten over GA4
Alleen sukkels werken 40+ uur
Zo bouw je de juiste footer voor SEO
Webshop kosten en kostprijs berekenen
In 7 stappen een Content Marketing Plan
Wat zijn Micro conversies
How to: SEO vriendelijke URL structuur
11 tips voor productafbeeldingen
De wereld achter Google reviews
SEO voor productcategorieën in webshops
6 technieken voor interne linkbuilding
Mailchimp gebruikers zijn in overtreding
Een bedankpagina maakt klanten in fans
Optimale productpaginas maken
Uitsluiten van Spambots in Analytics
Tips voor meer nieuwsbrief abonnees
Engels als taal in je Google Ads campagne?
Waarom een Robots.txt
10 Conversie verhogende Triggers
een HTML sitemap voor webshops
hoe belangrijk is een FAQ pagina?
Duplicate content is slecht voor shops
8 slimme trucs voor productafbeeldingen
Je eerste Google Shopping Campagne
10 tips voor productteksten
HTML sitemap voor je site!
Google Shopping: 10 optimalisatie tips
Basisstrategie voor social media
5 tips voor een lange tekstpagina
How To: Meetbaar maken van conversies
Gebruiksvriendelijk menu voor webshops
GTM containers im- en exporteren
Landingspagina optimalisatie voor Ads
Starter Guide of Google Tag Manager
Emotie verkoopt online
10 tips voor effectievere e-mail marketing
Dynamische remarketing opzetten
De 8 hygiëneregels van videobellen
Emerce100:Beste Digital Marketingbureau
De perfecte zoekwoordenlijst voor je site
GDPR & Dataverlies in Google Analytics
Social Media Content voor bedrijven
Zoekwoordenonderzoek voor e
8 Tools voor Website Optimalisatie
11 linkbuilding tips voor het mkb
Eerste hulp bij een volle inbox
Webshops & Kruimelpaden!
Zo schrijf jij een goede over ons pagina
Doelstellingen voor een webshop
Efficiënt 404’s oplossen
Het effect van website snelheid
5 Optimalisatie tips in Google Ads
Ontdek jouw weg naar meer conversies
Slimme en effectieve marketingtips
Wat is Inbound Marketing
Wat het voordeel van jouw product?
Gratis zoekwoorden onderzoek
Gebruik van ✅speciale 👉karakters
Check onze checkout tips
De voordelen van chatbots voor webshops
Google Analytics installeren
Waarom klantreviews belangrijk zijn
Voorkom uitstelgedrag bij bestellen
Psychologische prijzen: ethisch of niet?
Google Tag Manager (GTM) de voordelen
Domeinnaam tips en tricks!
Geschiedenis van Google Zoekmachine
Event tracking via Click to Call Button