Whitepaper: Hoe maak je geweldige ads?

Online advertenties maken is niet makkelijk. Want waar moet je op letten? Wat werkt goed voor jouw doelgroep? Wat ga je precies schrijven? En hoe stel je dit het best in? Dit zijn vragen waar veel mensen mee zitten wanneer ze aan hun online advertentie reis beginnen. Om deze reden hebben de SEA specialisten van Stramark de whitepaper “Hoe maak je geweldige ads” samengesteld. Jaren van ervaring, kennis en wetenschappelijke theorieën hebben we gebundeld. In deze whitepaper nemen we je mee door verschillende aspecten die een advertentie geweldig maken. 

Vraag vrijblijvend de Google Ads whitepaper aan

  • Gratis whitepaper met tips van ervaren Google Ads specialisten
  • Praktische tips die je direct kan toepassen op jouw advertenties
  • Zie direct verschil in de resultaten van jouw advertenties




  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Waarom adverteren via Google Ads?

Het adverteren met Google Ads is een van de goedkoopste en snelste manieren om te adverteren. Je bepaalt zelf wat je budget is en je betaalt alleen wanneer iemand op je advertentie klikt. Tegenwoordig is het voor iedereen makkelijk om een account aan te maken en een advertentie live te zetten. Maar dat betekent niet dat deze advertenties ook direct de juiste resultaten bereiken.

Hoe schrijf je goede Google advertenties?

Helaas is er geen magische formule voor het maken van geweldige ads. Elk bedrijf, product, markt en doelgroep is verschillend. Je moet daarom op zoek gaan naar wat het best voor jou werkt. Ook al is er geen magische formule, zijn er wel heel veel theorieën over de jaren heen ontwikkeld. Deze theorieën helpen om sommige aspecten van het maken van geweldige ads beter te begrijpen. In deze whitepaper combineren wij deze theorieën met praktische tips om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen om geweldige ads te maken.  

Wat zal ik leren van deze whitepaper?

Als eerste nemen we je mee door de voorbereiding van het schrijven van een advertentie. Voorbereiding is namelijk cruciaal. Daarna gaan we door met het schrijven van de advertentie en onze tips hiervoor. Als laatste gaan we kijken wat je kan doen nadat je jouw advertentie hebt geschreven. Want het zoekgedrag, consumentengedrag en de markt veranderen constant. Je moet jouw advertenties daarom ook zodanig bijwerken.

Voor wie is deze whitepaper?

Deze whitepaper is voor iedereen die wil beginnen met Google Ads adverteren of al bezig is. Ben jij eigenaar van een mkb bedrijf of ben jij verantwoordelijk voor de marketing van een mkb bedrijf? Laat ons jou dan helpen om beter te adverteren in Google Ads en zo meer omzet te genereren voor jouw bedrijf.

 

Vraag vrijblijvend de Google Ads whitepaper aan

  • Gratis whitepaper met tips van ervaren Google Ads specialisten
  • Praktische tips die je direct kan toepassen op jouw advertenties
  • Zie direct verschil in de resultaten van jouw advertenties




  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


 

 

Over de schrijver: Laura Karatzali

Laura is SEA & Social Media consultant bij Online Marketing Bureau Stramark. Hier helpt zij bedrijven hun doelen te bereiken via Google en Social Media Advertenties. Hiernaast heeft Laura ook interesse in content creatie en creatieve vormgeving.

Reacties

Top resources

Online marketing plan

Waardevolle eerste stappen >

Internet Marketing Model

48 termen uitgelegd >

Google Ads Whitepaper

Hoe maak je geweldige ads? >

SERP optimaliseren

Google Snippet Optimizer >

Gratis advies in je mailbox

Website Audit
Google Ads Audit
Keyword Audit
SEO Audit
Offerte aanvragen

Top Blog Categorieën

Online Marketing
Google Ads
SEO
SEO Copywriting
Webshop
Social Media Marketing
Linkbuilding
Email Marketing
Team Stramark
Instructies gebruiker toevoegen