Regelmatig vragen wij aan klanten of zij ons willen toevoegen aan Facebook Business Manager. Dit is iets wat je waarschijnlijk niet dagelijks doet. Vandaar dat we hieronder een korte uitleg geven over hoe je gemakkelijk een nieuwe gebruiker toevoegt aan jouw Facebook Business Manager advertentieaccount.
Gebruiker toevoegen aan Facebook Business Manager
Belangrijk om mee te beginnen: de persoon die je toevoegt moet een Facebook-account hebben. Heeft hij/zij nog geen account? Je kunt in een paar stappen een nieuw account aanmaken.
Stap 1.
Open de Facebook Business omgeving en log in. Klik hier om naar Facebook Business te gaan.
Stap 2.
Open het menu en klik in de rechterkolom op Business Settings.
Stap 3.
Klik in het menu links onder het kopje ‘Accounts’ op Ad Accounts.
Stap 4.
Klik in de tweede kolom het betreffende advertentie account aan waaraan Stramark wordt toegevoegd.
Stap 5.
Klik vervolgens op Assign Partners.
Stap 6.
Klik op Business ID.
Stap 7.
- Vul het Business ID nummer in dat je van Stramark hebt ontvangen.
- Geef Admin Access door de onderste optie aan te zetten.
- Klik op Next.
Stap 8.
De koppeling is nu gemaakt. Je bent klaar!
Waarschijnlijk hebben we je gevraagd om ons ook toegang te verlenen tot Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Mijn Bedrijf en Twitter. Met de handleidingen hieronder regel je dit snel en gemakkelijk!
Handleiding – Google Ads Managersaccount toevoegen
Handleiding – Google Merchant Center gebruiker toevoegen
Handleiding – Google Analytics gebruiker toevoegen
Handleiding – Google Tag Manager gebruiker toevoegen
Handleiding – Google Search Console gebruiker toevoegen
Handleiding – Google Mijn Bedrijf gebruiker toevoegen
Handleiding – Twitter gebruiker toevoegen
Reacties