Google AdWords Training

Wil jij weten hoe AdWords werkt, hoe je een account opzet en hoe je de uitgebreide mogelijkheden van AdWords kunt inzetten? Volg dan drie dagdelen de AdWords training. De training wordt aangepast op jouw wensen en kennisniveau van Google AdWords. De consultant analyseert jouw account en bepaalt samen met jou de doelstellingen.

De eerste dag maak je kennis met AdWords en worden de basisfuncties van AdWords besproken. Dag twee nemen we Google Analytics met je door en hoe Analytics je kan helpen om AdWords te optimaliseren. De derde dag gaan we dieper in op de uitgebreidere mogelijkheden van AdWords.

Dagdeel 1: Google AdWords Basic

Tijdens de eerste dag van de training bespreekt de Google Certified AdWords Professional de AdWords functies die voor jou interessant zijn. Indien nodig richt hij of zij AdWords-campagnes en advertentiegroepen opnieuw in met jouw hulp! Hierdoor krijg je zelf meer gevoel bij AdWords-werkzaamheden die regelmatig nodig zijn voor het optimale onderhoud van je AdWords-account. Zo leren we je tijdens deze training te zorgen voor goede posities en goede resultaten. Verbeterpunten worden besproken en worden desgewenst direct uitgevoerd.

De volgende punten worden onder andere besproken:

  • Gebruik van advertentie-extensies
  • Advertentieteksten optimaliseren
  • De meetbaarheid van conversies
  • Displaymogelijkheden
  • Accountstructuur
  • Campagne-instellingen
  • Zoekwoorden op de juiste manier instellen

Dagdeel 2: Google Analytics Basic

Veel websites gebruiken Google Analytics om bezoekers op de website te meten. Doordat Google Analytics en Google AdWords data met elkaar kunnen delen, kan dit nieuwe inzichten geven. Bezoekers die via AdWords op de site binnenkomen kunnen los geanalyseerd worden en vergeleken worden met bezoekers van andere kanalen. Tevens ontstaat er een beter beeld van het gedrag van de bezoekers door data van Google Analytics te analyseren. Wat doen bezoekers op je site? Waar lopen ze tegenaan? Deze en andere vragen kunnen beantwoord worden.

De volgende punten worden onder andere besproken:

  • Analyseren en interpreteren van belangrijkste data
  • Instellen van doelmeting
  • Bouwen van een dashboard
  • Instellen van segmenten
  • Annotaties invoeren
  • Gebruikersbeheer
  • Koppeling tussen andere systemen

Dagdeel 3: Google AdWords Advanced

Tijdens het derde dagdeel zal er dieper ingegaan worden op de mogelijkheden van AdWords. Het geeft je de handvatten om complexere AdWords campagne op te zetten en te beheren. Na dit dagdeel ben je in staat om nog meer uit je AdWords account te halen en deze te optimaliseren.

De volgende punten worden onder andere besproken:

  • Bid adjustments
  • Remarketing campagnes
  • Remarketing for search
  • Remarketing lijsten uit Analytics
  • Dynamisch adverteren (DSA)
  • Google Shopping
  • Video adverteren
  • Bid adjustments

Waarom een training bij Stramark?

De voordelen van een workshop bij Stramark op een rijtje:

  • Geen klassikale opzet, maar 1-op-1 kennisoverdracht van een specialist
  • Aangepast op jouw kennisniveau en leerdoelen
  • Samen met de specialist direct wijzigingen doorvoeren
  • Hands on, interactief en flexibel

 

Om de training zo effectief mogelijk te houden geven wij deze het liefst aan 1 persoon tegelijk. Hierdoor kunnen we volledige aandacht aan je geven en is de workshop zo waardevol mogelijk.

Kosten Google Adwords Training

De kosten voor de AdWords training bedragen €999. Dit is inclusief de tijd die de consultant nodig heeft om de training voor te bereiden, zodat deze aansluit op jouw situatie.

Duur Google Adwords Training

De training is verdeeld over drie dagdelen. Ieder dagdeel van 2,5 uur behandeld zijn bepaald onderwerp.

 

Call Now Button