Online Marketing Bureau Stramark frans laura klein

Bruidshoek

De Bruidshoek is een bruidswinkel in Leiden. De eigenaressen zijn drie ervaren bruidsstylistes die samen meer dan 40 jaar ervaring in de bruidsmode branche hebben. Kwaliteit, service en gezelligheid zijn de belangrijkste kernwoorden in hun werkwijze. De Bruidshoek is een toonaangevende bruidsmode speciaalzaak met vele top merken in hun collectie van trouwjurken en trouwpakken

 

Stramark heeft de Bruidshoek geholpen op het gebied van:

 

Hoog in Google komen?

Laat je contact gegevens achter, dan reageren wij binnen een werkdag!

Vrijblijvend advies

Vul hieronder je gegevens in en ontvang binnen één werkdag advies

  • Voer een nummer in van 22 tot 22.
    Het antwoord als getal invullen
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Stramark heeft een team wat met ons meedenkt en hetzelfde enthousiasme deelt als dat wij doen. Dit zie je terug in de resultaten van de SEO en SEA campagnes. De maandelijkse overzichten zijn erg duidelijk en geven inzicht in de werkzaamheden. Wij zijn bij Stramark gekomen door de persoonlijke manier van werken, wat goed bij ons past.”

Maartje van der Weegen

Mede-eigenaar De Bruidshoek

Uitdagingen

De Bruidshoek begon bij ons als klant net voor de pandemie. De pandemie en de maatregelen die daarbij kwamen zorgde er voor dat veel bruiloften werden uitgesteld en dat de winkel regelmatig moest sluiten. Hiernaast is de bruidsmode industrie vrij competitief met meerdere concurrenten die ook sterk in online marketing zijn.

Aanpak Stramark

Om gedurende de hele pandemie zo effectief mogelijk te werken en zo veel mogelijk resultaat te behalen, heeft Stramark flexibiliteit en communicatie voorop gezet. Zo werd er snel geschakeld en konden de website en de campagnes snel aangepast worden. Ook door de hoge concurrentie zijn er regelmatig vergaderingen tussen de eigenaressen en onze specialisten om de volgende stappen te bespreken. Hiermee wordt de vraag van de markt en concurrentie direct verbonden met de strategie.

 

Resultaten SEO

  • Trouwpakken focus keywords 30% gestegen in visibility percentage.
  • Op maat real time Dashboard om tijdens de pandemie goed overzicht te houden en direct te schakelen.
  • A/B testing voor keuze kleurgebruik op de website

 

Resultaten SEA

  • Conversies met 22% gestegen
  • Kosten per conversie met 14% gedaald
  • Search impression share met 25% gestegen
  • Kosten real time doorberekend naar kosten per klant

 

Resultaten Strategie

  • Vraag in de markt gekoppeld aan de strategie
  • Customer experience verbeterd

 

Samen werken met Stramark?

Wil je online beter gevonden worden? Bel met Hans!