Buro BRAND is een bureau voor training op het gebied van visual storytelling. Naast live en virtuele trainingen is er een online academy met volledig online trainingen. Trainingen worden gegeven in het Nederlands en Engels. Een bekende training is de training: zakelijk tekenen maar ook hun dienst praatplaat laten maken wordt steeds populairder.
Stramark heeft de Buro BRAND geholpen op het gebied van:
Stuur ons een bericht en laat weten welk resultaat je wil bereiken. We denken vrijblijvend met je mee!
Vrijblijvend advies
Vul hieronder je gegevens in en ontvang binnen één werkdag advies
"*" geeft vereiste velden aan
“Sinds kort werken wij met Stramark samen. We zijn daar superblij mee. Wat opvalt is dat niet alleen Stramark ons weet te raken met de activiteiten die ze voor ons doen, maar dat wij ook plots veel meer bezig zijn met marketing. Iedereen bij Buro BRAND is nu meer bezig met zijn werk meer te bekijken vanuit een klantperspectief en hoe we dat kunnen gebruiken om prospects naar onze website te trekken. En dat dan op een wijze waarbij iedereen het ook vanzelfsprekend vindt en dat het ook iedereen energie geeft. Superblij met Stramark!”
Robert Paulusse
– Managing director Buro BRAND-
Resultaten SEO
16% meer organische klikken afgelopen kwartaal
Conversiemetingen ingeregeld voor UA en GA4
Op maat real-time Dashboard.
Resultaten Google Ads
40% meer relevant verkeer uit advertenties
20% meer conversies uit Google Ads
Resultaten Strategie
Vraag in de markt gekoppeld aan de copywriting strategie
Conversion Rate optimalisatie
Uitdagingen
Buro BRAND kwam bij Stramark terecht voor ondersteuning van de strategische marketing, Google Ads en SEO specialisme. Dit hield in:
SEO goed in richten voor de nieuwe website
SEO monitoren en feedback voor betere prestaties
Up to date blijven op het gebied van SEO en vindbaarheid
Google Ads campagnes opzetten en beheren
Aanpak Stramark
Voor de livegang van de nieuwe site is een overleg geweest met het gehele team om de koppen bij elkaar te steken en de SEO overal bij te betrekken. Na de livegang is er gewerkt aan een content plan icm. SEO workshop om zo de SEO prestaties (blijven) te verbeteren. Daarnaast is de conversiemeting ingericht voor zowel UA als GA4 om future proof te zijn. Daarbij is ook een Real time dashboard gemaakt waar maandelijkse rapportages uit worden gemaakt met adviezen voor SEO. Toen de website goed geoptimaliseerd was zijn we met Google Ads campagnes gestart om het relevante verkeer naar de website te verhogen en zo de conversies verder te verhogen.