Nick versterkt het team van Online Marketing Bureau Stramark

Begin oktober is Nick van Keulen gestart bij online marketing bureau Stramark om het team te versterken. Nick gaat aan de slag als SEA consultant, waarbij zijn brede kennis en frisse kijk op het gebied van online marketing perfect van pas komen. In dit artikel stellen we hem aan jou voor!

Van het platte land naar de grote stad, Amsterdam

Nick is geboren en getogen in Nieuwe Niedorp, een klein dorp in de kop van Noord-Holland. Hier heeft hij altijd met veel plezier gewoond en genoten van het leven in rust. Echter was het anderhalf jaar geleden tijd om zijn vleugels uit te slaan, en heeft hij de stap genomen om te verhuizen van het platteland naar de grote stad, Amsterdam. Ondertussen weet hij het zeker: hier wil ik niet meer weg. De stad heeft zoveel te bieden waar hij blij van wordt: de diverse culturen, karakteristieke oude panden en de levendigheid.

Nick, online marketing, communicatie en SEA

Maar nu het belangrijkste, wat is Nick zijn relatie tot online marketing en in het specifiek SEA? Na zijn middelbare school heeft Nick de opleiding marketing & communicatie gevolgd. Deze opleiding heeft hij cum laude afgerond, een prestatie om trots op te zijn. Tijdens deze opleiding heeft hij meerdere stages gelopen. Waarvan één bij een e-commerce bedrijf en één bij een online marketing bureau.

Zijn eerste aanraking met de wereld van SEA

Tijdens zijn stage bij het online marketing bureau kwam hij voor het eerst in aanraking met de wereld van SEA, linkbuilding en E-mail marketing. Op dit moment wist hij het gelijk: “SEA is iets waar ik blij van word én veel over wil leren”. Nick is gelijk aan de slag gegaan en heeft nog tijdens deze stage meerdere Google Ads certificaten behaald.

Een eigen e-commerce onderneming en vervolgstudie

Hij zag hier ook een mooie kans. Namelijk het combineren van de kennis van zijn beide stages en dit gebruiken om een eigen onderneming op te zetten. Dit heeft geresulteerd in een in e-commerce bedrijf, waarbij hij zich heeft gefocust op het online verkopen van producten via verschillende webshops door middel van het adverteren via onder andere Google Ads.

Deze onderneming leverde hem een leuk zakcentje op voor naast zijn vervolgstudie, crossmediale communicatie. Welke hij ongeveer tegelijkertijd met zijn onderneming is gestart. Met deze studie is zijn kennis op het gebied van marketing en communicatie verder uitgebreid en is het is hij onder andere in aanraking gekomen met SEO copywriting, social media beheer en content marketing.

Een nieuw avontuur bij Stramark

Na het afronden van zijn vervolgstudie, crossmediale communicatie, stond hij voor een lastige keuze: of 100% focussen op zijn eigen bedrijf of kiezen voor een nieuw avontuur en aan de slag gaan bij een werkgever.

Na wat rondneuzen op Indeed sprong (de vacature van) Stramark er meteen voor hem tussenuit. Een klein hecht team, gevestigd in Amsterdam, met een vacature die de mogelijkheid biedt jezelf verder te ontwikkelen als SEA specialist. Na het eerste gesprek op kantoor wist Nick het zeker: “hier wil ik aan de slag”. Binnen Stramark zal Nick zich de komende tijd verder verdiepen in de wereld van SEA en alle fijne kneepjes van het vak leren.

Nick kijkt er naar uit om met zijn expertise jullie te adviseren en te zorgen voor online resultaat!

 

Over de schrijver: Nick van Keulen

Nick is SEA consultant bij Online Marketing Bureau Stramark. Hier helpt hij bedrijven hun doelen te bereiken via Google Ads. Naast SEA heeft Nick ook interesse in e-commerce en crossmedia.

Reacties

Top resources

Online marketing plan

Waardevolle eerste stappen >

Internet Marketing Model

48 termen uitgelegd >

SERP optimaliseren

Google Snippet Optimizer >

Gratis advies in je mailbox

Website Analyse
Google Ads Scan
Keyword Analyse
SEO Check
Offerte aanvragen

Top Blogitems:
Must have: marketingstrategie en budget
15 pagina’s voor iedere bedrijfswebsite
HTTP 301 vs 302
Online Marketing Plan in 5 stappen
Funnel instellen met Google Analytics
Social post preview bekijken?
ROI en ROAS: wat is het verschil?
11 Prijspsychologie tactieken
Google grapjes in een overzicht
Wat moet je weten over GA4
Alleen sukkels werken 40+ uur
Zo bouw je de juiste footer voor SEO
Webshop kosten en kostprijs berekenen
In 7 stappen een Content Marketing Plan
Wat zijn Micro conversies
How to: SEO vriendelijke URL structuur
11 tips voor productafbeeldingen
De wereld achter Google reviews
SEO voor productcategorieën in webshops
6 technieken voor interne linkbuilding
Mailchimp gebruikers zijn in overtreding
Een bedankpagina maakt klanten in fans
Optimale productpaginas maken
Uitsluiten van Spambots in Analytics
Tips voor meer nieuwsbrief abonnees
Engels als taal in je Google Ads campagne?
Waarom een Robots.txt
10 Conversie verhogende Triggers
een HTML sitemap voor webshops
hoe belangrijk is een FAQ pagina?
Duplicate content is slecht voor shops
8 slimme trucs voor productafbeeldingen
Je eerste Google Shopping Campagne
10 tips voor productteksten
HTML sitemap voor je site!
Google Shopping: 10 optimalisatie tips
Basisstrategie voor social media
5 tips voor een lange tekstpagina
How To: Meetbaar maken van conversies
Gebruiksvriendelijk menu voor webshops
GTM containers im- en exporteren
Landingspagina optimalisatie voor Ads
Starter Guide of Google Tag Manager
Emotie verkoopt online
10 tips voor effectievere e-mail marketing
Dynamische remarketing opzetten
De 8 hygiëneregels van videobellen
Emerce100:Beste Digital Marketingbureau
De perfecte zoekwoordenlijst voor je site
GDPR & Dataverlies in Google Analytics
Social Media Content voor bedrijven
Zoekwoordenonderzoek voor e
8 Tools voor Website Optimalisatie
11 linkbuilding tips voor het mkb
Eerste hulp bij een volle inbox
Webshops & Kruimelpaden!
Zo schrijf jij een goede over ons pagina
Doelstellingen voor een webshop
Efficiënt 404’s oplossen
Het effect van website snelheid
5 Optimalisatie tips in Google Ads
Ontdek jouw weg naar meer conversies
Slimme en effectieve marketingtips
Wat is Inbound Marketing
Wat het voordeel van jouw product?
Gratis zoekwoorden onderzoek
Gebruik van ✅speciale 👉karakters
Check onze checkout tips
De voordelen van chatbots voor webshops
Google Analytics installeren
Waarom klantreviews belangrijk zijn
Voorkom uitstelgedrag bij bestellen
Psychologische prijzen: ethisch of niet?
Google Tag Manager (GTM) de voordelen
Domeinnaam tips en tricks!
Geschiedenis van Google Zoekmachine
Event tracking via Click to Call Button