Met ons gratis keyword advies of keyword optimalisatie advies wordt gratis en vrijblijvend een advies gegeven. Er wordt dan gekeken welke keywords voor uw website interessant zijn. Voor een maximaal rendement kan het bijvoorbeeld handig zijn om meer specialistische keywords te gebruiken en voor een groot bezoekers aantal zijn meestal meer algemenere zoektermen van belang. Een mix hiervan is natuurlijk ook mogelijk. Al met al komt er best wat kijken bij een keyword advies. In het keyword advies staat een overzicht van de keywords die voor u interessant zijn.

Een goed keyword advies heet ook wel keyword marketing. Deze kan het beste worden opgesteld door een keyword specialist. Hij kan een inschatting maken op hoeveel keywords u het beste kunt optimaliseren. Een voorbeeld van een goede keyword strategie op korten en op lange termijn is moeilijk te geven. Wat op het moment erg goed werkt is het gebruik maken van Google Adwords met correct ingestelde conversie tracking. Hierdoor is het duidelijk welke keywords converteren en welke gewoon goed zijn voor de naamsbekendheid. De kennis die je hierbij opdoet kan je gebruiken in de optimalisatie van de website. Ook kan het gebeuren dat deze keywords worden verwerkt in de pay off van een bedrijf. Hierdoor vinden de keywords die goed blijken te werken in de zoekmachine marketing campagne hun weg naar de normale campagne. Het mooie is dat een bedrijf heeft kunnen testen of deze keywords ECHT werkte, of de doelgroep daadwerkelijk deze woorden heeft gebruikt toen ze op zoek waren naar de dienst.

Het belangrijkste is dat de keywords zo relevant mogelijk zijn. Als je probeert om een auto te verkopen heeft het geen zin om te adverteren bij mensen op zoek naar een fruitmand!


Commentaar is gesloten.

Terug naar boven ↑