Online Marketing Intake

Online Marketing Intake

Stap 1 van 7

14%

  • Beste ondernemer, marketeer, manager of directeur,

    Voordat je begint aan het invullen van dit formulier vertellen wij graag waarom deze informatie zo waardevol voor ons is en we dankbaar zijn dat je even de tijd neemt om het in te vullen.

    De informatie die je aanlevert helpt ons namelijk om jouw bedrijf/business en (online) marketing activiteiten beter te begrijpen. Hierdoor zijn wij in staat om een betere inschatting van de status en ambitie van het bedrijf te maken. De inschatting gebruiken we vervolgens weer voor een gericht plan van aanpak voor het verbeteren van de online marketing activiteiten. Als je dit formulier hebt ingevuld, nodigen wij je uit voor een intake gesprek bij ons op kantoor. De informatie uit het formulier maakt ons intake gesprek met jou een stuk waardevoller.  Je hebt namelijk over de antwoorden kunnen nadenken en hoeft ze niet tijdens het gesprek zelf te “verzinnen”.

    De intake bestaat in totaal uit 2 formulieren. Het eerste formulier geeft ons een helder beeld over het bedrijf, de business, de doelgroep en de algemene marketing en sales strategie.

    In het tweede intake formulier vragen wij om wat meer gedetailleerde informatie voor de verschillende online marketing kanalen die ingezet worden. Mocht je hier zelf in detail niet helemaal van op de hoogte te zijn, vraag dan je (online) marketeer om mee te kijken.

    Bij voorbaat danken wij je voor je tijd en moeite en waarderen wij de aangeleverde informatie die we met zorg en vertrouwen behandelen en verwerken.

    Wouter Blom
    Directeur Stramark

  • Gegevens

  • Bedrijf