Online Marketing implementatie

Vrijblijvend advies?
Vraag het aan ons

Bel ons op 020 716 54 11 of laat je contact gegevens achter, dan reageren wij binnen een werkdag!

Vrijblijvend advies

Vul hieronder je gegevens in en ontvang binnen één werkdag advies

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bedrijven met veel omzet en ambitie hebben hoge verwachtingen van online marketing en dat begrijpen wij. Daarom ondersteunen wij onze grote klanten met het bedenken, uitwerken en implementeren van hun online marketing strategie. Samen met jouw kennis over de markt en doelgroep, in combinatie met onze expertise in online marketing, implementeren we een passende online strategie die resultaat oplevert.

Het strategisch format waar wij graag mee werken is het “See Think Do Care” model. Dit model geeft houvast bij de fase waarin een (potentiële) klant zich bevindt en welke online kanalen kunnen worden ingezet om de doelgroep te bereiken op het juiste moment.

Een (potentiële) klant bevindt zich over het algemeen in 4 fases:

  • Awareness (de potentiële klant is zich aan het oriënteren)
  • Consideration (de potentiële klant is aan het overwegen om te gaan aankopen)
  • Purchase (de aankoop vindt plaats)
  • Loyalty (de klant komt terug en promoot jouw product of dienst aan anderen)

see think do care

Per fase bepalen we welke kanalen er ingezet gaan worden en welke boodschap daarbij hoort. Iedere fase heeft ook zijn eigen KPI.

  • Awareness (Bereik en frequentie)
  • Consideration (Bezoek aan website en verzoek om informatie)
  • Purchase (Transactie of goedkeuren offerte)
  • Loyalty (Terugkomen via email, branded search of remarketing)

Voor iedere fase bepalen we welk kanaal met welke boodschap ingezet gaat worden en wat de gewenste actie is die de potentiële klant moet ondernemen om de volgende fase in de customer journey te bereiken.

Jouw verhaal telt

Om tot een goede samenwerking te komen is het belangrijk om elkaar eerst beter te leren kennen. We zijn dan ook altijd als eerste benieuwd naar jouw verhaal en je case. Graag horen we waar je staat, wat je ambities zijn en wat fijn samenwerken voor jou inhoudt. Daarna gaan we vol enthousiasme aan de slag en formuleren we een passende online marketing strategie voor jouw doelstellingen. Vanuit deze online marketing strategie bouwen we resultaatgerichte online campagnes, stevige posities in Google, heldere content en autoritaire links.

Expertises van Stramark

Stramark beschikt over een team van consultants en partners die werkzaamheden volledig uit handen kunnen nemen of ondersteunen op de volgende gebieden:

  • Zoekmachine adverteren
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Linkbuilding
  • Growth hacking
  • Conversie optimalisatie
  • Display / retargeting
  • Video adverteren
  • Social media adverteren
  • Social media monitoring
  • Content creatie
  • Email marketing

Als bureau vinden wij het daarnaast ook belangrijk om transparant te zijn over het verloop van de resultaten. We rapporteren in ieder geval iedere maand de belangrijkste resultaten en werkzaamheden. Dit gebeurt per mail, telefoon, Skype of face-to-face afhankelijk van de afspraken die we daarover met elkaar maken.

We hebben ervaring met grote merken als Mazda, Mentos, Hero en Albelli en begrijpen de behoefte om snel te kunnen schakelen wanneer dat nodig is.

Investering

Om tot een goed online resultaat te komen is investeren vereist. Het formuleren, uitwerken, implementeren en sturen van een online strategie kost namelijk tijd en energie. We helpen bedrijven volgens het “See Think Do Care” model vanaf €1600 per maand. Met dit budget worden er al diverse kanalen ingezet,

Het budget gebruiken wij voor het:

  • Inzetten van onze consultants
  • Creëren van content als tekst, beeld en video
  • Wijzigingen aan de website te laten doorvoeren
  • Inzetten van online media in verschillende fases van de customer journey
  • Analyses & Growth Hacking

Het budget wordt ingezet op basis van vastgestelde prioriteiten en doelstellingen. Wel geldt dat hoe serieuzer en hoe breder je als bedrijf online zichtbaar wilt zijn voor je doelgroep, hoe meer budget je ook vrij dient te maken om te investeren in online marketing.

Het advies is om minimaal 10% van je omzet te investeren in (online) marketing activiteiten. Dit is uiteraard afhankelijk van je doelstellingen. Uit onderzoek blijkt ook dat veel bedrijven 12% van de bedrijfsomzet investeren in marketing.

Wij zijn trots op

Stramark is een online marketing bureau met een sterke focus op resultaat en data. We leiden onze consultants zelf op en begeleiden mooie projecten binnen diverse branches. We zijn als bureau het meest trots op de volgende punten:

  • Onze consultants die met passie hun werk uitvoeren
  • Onze heldere communicatie
  • Onze transparantie over de voortgang en resultaten
  • Ons netwerk van specialisten waar we altijd op kunnen bouwen
  • Onze korte lijntjes waardoor je direct contact hebt met de consultant
  • Het feit dat we al ruim 8 jaar mogen werken aan diverse en fantastische online uitdagingen

We komen graag bij je langs om onszelf voor te stellen en je behoeftes te bespreken.