Baseer uw online marketing beslissingen op feiten

Als internet-ondernemer staat u bijna wekelijks voor een belangrijke investerings-beslissing.

Zo heeft u wel 20 technische aanpassingen die u graag op uw website zou willen doorvoeren.

  • Welke technische aanpassingen verdienen prioriteit?

U krijgt voldoende verkeer op uw website, maar de conversie is de afgelopen periode gedaald. U staat voor de keuze:

  • gaat u meer adverteren?
  • de vindbaarheid van uw website in zoekmachines verbeteren?of
  • de structuur van uw website aanpassen?

Inzage in het verkeer op uw website

Door het plaatsen van Google web analytics code op uw website kunt u tegenwoordig eenvoudig en zonder kosten zelf de bezoekers-statistieken verzamelen. De praktijk leert echter dat beschikking over deze data niet direct leidt tot inzichten die het u mogelijk maken goed onderbouwde beslissingen te nemen ten aanzien van uw website.

Met Stramark van web-statistieken naar inzichten

Web-statistieken kunnen een belangrijke rol gaan spelen in het maken van beslssingen. Dit is echter niet mogeliijk zonder de juiste vraagstelling en een op maat gemaakte configuratie van uw web-analytics dashboard.

Onze Google Analytics Certified consultants kunnen u helpen uw web-analytics software volledig aan te passen aan uw situatie. Zo kunnen zij u assisteren bij het

  • definieren van meetbare doelen op uw site
  • configureren van doel-trechters die inzicht geven in de afhaakmomenten van bezoekers richting deze doelen
  • installeren van een eCommerce module in uw webshop: zo krijgt u inzicht in de bestedingen van uw onbetaalde verkeer in uw webshop

Terug naar boven ↑