Conversie Optimalisatie no image

Geschreven op 28 Jan , 2011 | Door Wouter Blom

0

De website Feng-gui.com heeft een interessante dienst. Ze beoordelen op basis van formules het gedrag van mensen. Hierdoor kan je relatief snel een “attention analysis” uitvoeren. Dus op basis van de formules wat trekt mensen aan in website. Uiteraard is dit niet zo nauwkeurig als een eyetracking onderzoek (indien goed uitgevoerd.)

Voor onze website hebben we een paar varianten gemaakt, hieronder zie je de resultaten:

We weten nog niet zo goed wat het betekent, anders dan, het ene plaatje met de oplopende grafiek trekt duidelijk mensen aan. (volgens de formules van feng-gui)

Oude versie website attention analysis

Versie 1 conversie optimalisatie

Definitieve versie website attention analysis met grafiek in het midden

Versie 2 conversie optimalisatie

Alternatieve versie website attention analysis met plaatje verwisseld

versie 3 conversie optimalisatie

Wat vinden jullie ervan? Zijn de formules van feng-gui betrouwbaar genoeg? #dtv #durftevragen

Tags:


Over de schrijver

Wouter Blom Online/SEO/SEA/business/strategie Consultant – Eigenaar Stramark - Focus op Resultaat Online voor grote en kleine merken | Google Premier Partner | GTD, SEM, SEA, SEO, Adwords, Facebook, Linkedin,Twitter, Display, Remarketing & More.



Terug naar boven ↑

Shares